Česká pošta často čelí kritice zákazníků, proto by bylo zajímavé, jak by dopadlo chystané měření spokojenosti. Firma ale vypsaný tendr zrušila, informovala o tom v úterý.
Vypsaný tendr doporučila zrušit nově vytvořená Centrální nákladová komise. Pošta původně chtěla za 40 milionů korun měřit zákaznické zkušenosti u vybraných produktů.
Pověřený zástupce generálního ředitele Miroslav Štěpán vysvětlil, že tendr vypsalo v únoru bývalé vedení podniku. "V současné době, kdy musíme hledat úspory napříč firmou, uzavíráme z ekonomických a legislativních důvodů pobočky a propouštíme zaměstnance, není možné realizovat veřejné zakázky, které nejsou pro chod firmy či transformační proces nezbytně nutné," uvedl na webu.
Štěpán zrušil tendr na doporučení jím zřízené nákladové komise. Nyní probíhají technické záležitosti k jeho ukončení, formálně se tendr uzavře v jednotkách dnů.
"Další obdobné veřejné zakázky prochází revizí a pokud nebudou pro Českou poštu nezbytné, také je zastavím," dodal Štěpán.
Témata: Česká pošta