Během posledních týdnů začaly antigenní testy nabízet také obchodní řetězce, jako první s tím začal Kaufland. Evidentně je o ně mezi lidmi velký zájem, na který musí prodejci reagovat.
Zájem zákazníků o antigenní testy zaznamenává v těchto dnech obchodní řetězec Kaufland. Během pouhých dvou týdnů, kdy rychlotesty na koronavirus zařadil do svého sortimentu, jich prodal téměř 100 tisíc. V současné době nabízí dva druhy testů odhalujících virus z nosního výtěru, o víkendu pak přidá ještě třetí typ, který virus dokáže zachytit ze slin.
“Snažíme se vyjít vstříc poptávce ze strany zákazníků a poskytnout jim pestrý výběr testů nejen podle detekce viru, ale také dle velikosti balení,” vysvětluje tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl a dodává: “Testy prodáváme jak jednotlivě, tak v rodinném balení po 25 kusech.”
Největší zájem o antigenní testy obchodní řetězec registruje ve svých prodejnách v Praze a ve Středočeském a v Libereckém kraji, přičemž zákazníci upřednostňují jednokusová balení před těmi rodinnými. Největší množství jednotlivě balených testů se dosud prodalo v prodejně Kauflandu v Mladé Boleslavi, a to přibližně 1200 kusů.
Kaufland uvedl antigenní testy do prodeje jako vůbec první obchodní řetězec v České republice již 8. března, zákazníci je mohou zakoupit na informacích či pokladnách. Všechny druhy nabízených testů schválilo Ministerstvo zdravotnictví ČR.