Zásilkovna přiznala potíže, které mohly potkat zásilky některých klientů, pokud cestovaly k adresátům přes liberecké depo. Podle firmy tam ve čtvrtek 31. srpna došlo ke škodní události, která znemožnila doručení. Sklad je dle dostupných informací uzavřený, přičemž zboží zůstalo uvnitř. Důvodem jsou spory mezi společnostmi.
Zásilkovna se rozhodla refundovat veškeré zásilky, které stojí na libereckém depu, a na webu zveřejnila návod k postupu pro odesílatele i příjemce zásilek, ať už jde o e-shopaře nebo zákazníky.
K blíže nespecifikované škodní události došlo podle firmy poprvé a zapříčinila ji třetí strana. Podle informací České televize je sklad s několika tisícovkami zásilek zavřený kvůli sporu s provozovatelem depa, s nímž byla ke konci srpna ukončena externí spolupráce.
"Celý náš tým nyní vynakládá maximální úsilí, abychom situaci co nejrychleji vyřešili a vrátili vám peníze. Právě z důvodu co nejrychlejšího řešení nyní přistupujeme k finanční kompenzaci hodnoty zásilek, abyste mohli bez obav ze ztráty peněz vytvořit novou objednávku, případně pružně dořešit stav se zákazníkem/kupujícím, který čeká na zboží," vzkázala přepravní společnost. Příjemci i odesílatelé byli informováni prostřednictvím e-mailů, SMS či zpráv v aplikaci. Na nastalou situaci jsou upozorňováni také provozovatelé e-shopů.
Zásilkovna zdůraznila, že problém se týká jediného depa. Zásilky z ostatních dep jsou doručovány podle zvyklostí. Činnost libereckého skladu převzalo především depo v Benátkách nad Jizerou a zčásti také sklady v Ústí nad Labem, Hradci Králové a Nehvizdech.
"Ujišťujeme vás, že šlo o zcela výjimečný a jednorázový stav a po přesunu depa, tedy od 1. 9. 2023, je logistická situace v Libereckém kraji již zcela stabilizovaná – zásilky, které putují přes nové depo Benátky n. Jizerou, doručujeme s rychlostí, na jakou jste zvyklí. Liberecký kraj je nyní logisticky pokryt v plném rozsahu," dodala firma.
Témata: Zásilkovna zboží Liberecký kraj