Rada pro rozhlasové a televizní vysílání může pořádně zatopit majiteli televize Barrandov Jaromíru Soukupovi. Zahájila totiž správní řízení kvůli možnému porušení podmínek licence.

Podle rady se toho televize dopustila tím, že odvysílala zpravodajský pořad Naše zprávy jen jednou za den. Licence přitom Barrandovu stanovuje, že denní zpravodajský přehled musí být odvysílán několikrát denně.

Barrandov přitom Naše přestal loni v létě vysílat úplně. Místo toho zařadil do programu Moje zprávy, které moderoval sám Soukup. Jeho názorová one man show ale nebyla radou považována za zpravodajství, čímž televize porušila licenci.

Barrandov byl proto nucen vrátit na obrazovky skutečné zpravodajství, Naše zprávy ale odvysílal jen jednou denně krátce, a to ještě k tomu v noci.

Témata:

TV Barrandov | Jaromír Soukup (podnikatel, moderátor) | stars24.cz

Vstoupit do diskuse