Dnes už nejde pouze o seniory. Češi jsou zkrátka soutěživí národ a dokáže je semknout mistrovství světa, olympiáda nebo slevy v obchodech. A ty stále nepřestávají udivovat.
Jeden by řekl, že ty tam jsou fronty na maso či exotické ovoce. Ale chyba lávky, i v dnešní době není problém se o zboží v obchodě pěkně porvat. Toto umění bylo však dříve výsadou převážně seniorů, to už dnes ale zdaleka neplatí.
Mladí, staří, produktivní, lidé všeho věku vyhledávají slevové akce a někteří z nich stepují před supermarkety dlouhé minuty před otevřením. Chtějí být první, kdo si dané zlevněné zboží zakoupí, chtějí mít jistotu, že na ně jeden kus zbyde. Ale chyba lávky.
Lidí s podobným nápadem je totiž mnohem víc, a pak vznikají scenérie, které si dodnes pamatujeme například při slevě na máslo. To ještě nedávno stálo těžké peníze a obchod, který jej zlevnil, měl o klientelu postaráno.
Právě tam se ale projevila česká nátura nejvíce. Lidé jej brali po desítkách, neštítili se kvůli němu poprat s okolostojícími zákazníky a sem tam padla i nějaká ta ostrá slova. Mánie, kterou Česko několik měsíců nezažilo, byla zpět.
A nebyla za poslední dobu jediná. Podobnou lavinu zažil olomoucký Kaufland, který namísto 99,90 korun za kilogram nabídnul kachnu za 39,90 korun. 60 procent sleva a o zábavu je postaráno.
Jak lze vidět na videu, Češi se na akci slétli jako moucha na...však víte. Rána za ránou, ukořistit jeden kus, ideálně pět, a zmizet. Taktika, se kterou vyráží do boje mnoho seniorů, se většinou vyplácí. A těm neúspěšným zbudou jen oči pro pláč.