Tragická smrt děvčátka († 11)! Smrt Denise Saldate z Kalifornie způsobila alergická reakce na věc, kterou užíváme denně! Její rodiče teď apelují na ostatní, aby si dávali obrovský pozor!

Problémy začaly, když si Denise si čistila zuby se svojí patnáctiletou sestrou. Pak najednou mladší dívka vyběhla s pláčem za svou mámou Monique Altamirano, píše britský deník The Mirror. To už dívenka nemohla dýchat!

Denise měla modré rty a tak její rodina rychle zavolala sanitku. Monique se snažila své dceři poskytnout první pomoc. „Říkala: 'Mami, nemůžu dýchat.' A já jí řekla: 'Miluju tě, ano, můžeš…',“ popisuje matka.

Vše ale bohužel bylo marné, Denise o dva dny později zemřela. Zabil ji mléčný protein ze zubní pasty. „Pasta byla úplně všude, jednoduše ji odřízla od kyslíku," vzpomíná na otřesné chvíle Monique. Její dceři byla diagnostikována alergie na mléko, když měla jeden rok.

Zdrcení rodiče Monique a Jose se rozhodli, že smrt své dcerky využijí k tomu, aby zvýšili povědomí o tom, co a proč se stalo.

Naléhají na lidi, aby byli velice opatrní při čtení složení výrobků. Oni sami si nikdy ani nepomysleli, že mléko by mohlo být složkou zubní pasty. Nevšimli si ani toho, že na obalu bylo napsáno, že obsahuje RECALDENT - mléčný protein. „Nemůžeme ji vrátit zpět, ale jejím jménem můžeme pomoci ostatním,“ dodává.

Témata:

Denise Saldate | zdraví | zubní pasty | stars24.cz

Vstoupit do diskuse