Celý rok vyděláváte na dovolenou svých snů, ale nakonec skončíte u soudu. Vysněný pobyt v Turecku si pan Roman představoval úplně jinak, jenže cestovní kancelář mu přichystala hned několik nepříjemných překvapení.

Vysněná dovolená se pro pana Romana s rodinou a přáteli začala hroutit už po příletu do Turecka. Na letišti se dozvěděl, že zvolený tříhvězdičkový hotel je plný, a tak musel vzít zavděk jiným hotelem. Ten ale rozhodně nevypadal podle představ.

„Do prvního hotelu jsme dorazili po 17. hodině, tam jsme zjistili, že pro nás nemají tři pokoje, ale pouze jeden rodinný – čtyři postele ve dvou ložnicích bez klimatizace a obývací část s dvěma rozkládacími gauči s klimatizací,“ popsal poškozený turista Blesku s tím, že v pokojích byl navíc patrný špatný úklid a zápach.

Ve zmíněném zařízení naštěstí přenocovali jen jednou, ale ani náhradní hotel za ten původně objednaný nesplňoval to, co cestovní kancelář slíbila – nebyl u pláže a chyběly přistýlky. „Celou dovolenou jsme tedy vždy jeden dospělý spali se dvěma dětmi na dvou postelích,“ líčí Roman zmíněnému deníku.

Přesto se je delegátka zájezdu snažila přesvědčit, že je všechno v naprostém pořádku a nový hotel nabízí to samé, co si objednali. K tomu je třeba přičíst špinavou pláž, kde se platilo za lehátka i občerstvení, což se rovněž neshodovalo s podmínkami zakoupeného zájezdu.

Rodina se snažila celou záležitost řešit s cestovní kanceláří, ale dočkala se odškodnění jen ve výši 11 tisíc korun. Celá záležitost skončila u soudu, kde pan Roman vysoudil něco přes 30 tisíc korun, což činilo zhruba 25 % z ceny zájezdu. Odborníci se však domnívají, že mohl žádat i náhradu ve výši poloviny ceny.

Témata:

dovolená | cestovní kanceláře | Turecko | Hotely | stars24.cz

Vstoupit do diskuse