Francouzská vláda spojila síly se sociální sítí pro sdílení fotografií a krátkých videí Snapchat, aby zlepšila komunikaci s nejmladší generací voličů a přitáhla ji k nedělním prezidentským volbám.
Ve Francii panují obavy, že volební účast bude na místní poměry malá - podle aktuálních odhadů kolem 70 procent.
Aplikace založené na rozšířené realitě, speciální filtry a odkazy na vládní internetové stránky o volbách budou mezi uživatele šířit oblíbení tvůrci videí. Volební náladu podpoří i bitmoji v barvách francouzské trikolory.
Bitmoji jsou kreslené verze uživatelů, kteří si je sami vytvoří včetně stylu oblékání a účesu, a používají se k personalizovanému vyjádření emocí nebo postojů. V 67milionové Francii má Snapchat 24,2 milionů aktivních uživatelů měsíčně.
Vláda se netradičním partnerstvím snaží oslovit mladou generaci, která má podle průzkumu k účasti ve volbách laxnější přístup než je francouzský průměr. Téměř polovina Francouzů od 18 do 24 let, přesně 46 procent, nemá v úmyslu jít k volbám.
Témata: Francie volby ve Francii sociální sítě

Proč byl Henry Cavill nahrazen? Herec překvapivě skončil jen dva měsíce po svém návratu!

Kate Middleton stačily čtyři slova, aby pobavila celou Francii!

Taylor Swift jako tajná zbraň? V podcastu s Edem Sheeranem bylo veselo!