Je svým způsobem přirozené, že když někdo slavný zemře, začnou se o něj zajímat i lidé, kteří o něm až tolik nevěděli. Data ukazují, že se tak v listopadu stalo i v případě Miroslava Žbirky.
Dnes je to měsíc, co nás opustil legendární slovenský hudebník Miroslav Žbirka. Právě v těchto dnech se přitom dozvídáme, jak velkou vlnu zájmu o jeho osobu smutná událost vyvolala.
Podle serveru noviny.sk bylo jeho jméno nejvyhledávanější ve vyhledávači Google v kategorii Smutné odchody. Až za ním se "umístili" Milan Lasica, Libuše Šafránková nebo Jean-Paul Belmondo.
I v Česku sestavuje Google žebříček Smutná loučení, v němž se objevují osobnosti, jejichž jména se v této souvislosti nejvíce vyhledávala. V tomto případě se muzikant umístil na třetím místě za Petrem Kellnerem a Šafránkovou.
Lidé se už letos podle dat tolik nezajímali o věci související s koronavirem. Trendům roku dominuje sčítání lidu, fotbalové Euro nebo kryptoměna Bitcoin.
Témata: Miro Žbirka Google