Tažení vévodkyně Meghan proti bulváru se zatím nevyplácí. Bitvu totiž začala prohrávat dříve, než se vůbec pořádně rozjela. Soud se totiž přiklonil na stranu novinářů.

Vévodkyně Meghan soudně bojuje s britským bulvárním týdeníkem Mail on Sunday kvůli článku z roku 2019, kdy novináři zveřejnili soukromý dopis manželky prince Harryho pro jejího otce Thomase.

Vydavatelství, které za novinami stojí, se ale pochopitelně u soudu brání, a zatím velmi úspěšně. Soud totiž rozhodl v mnoha bodech obžaloby v jeho prospěch.

Rozhodnutí přitom údajně padlo už v květnu, soud ho jen nyní potvrdil. A pro Meghan nedopadlo nijak dobře. Naopak.

Server insider.com uvedl, že Meghan s negativním verdiktem souhlasila, což znamená, že musí zaplatit veškeré soudní výlohy. A ty vyrostly na téměř dva miliony korun.

Témata:

Meghan Markle | stars24.cz

Vstoupit do diskuse