Harry a Meghan se před časem pustili do boje s bulvárními médii, která se rozhodli dostat k soudu. Spravedlnost si ale vévodkyně jistě představovala jinak, než jak zní nejnovější rozsudek.

Vévodkyně Meghan obvinila Mail on Sunday a jeho vydavatele společnost Associated Newspapers z porušení soukromí a z porušení autorských práv. Stěžovala si také, že list chtěl mezi ní a otcem Thomasem Marklem vyvolat konflikt, že proti ní vede kampaň a že jeho redaktoři jednali nečestně a se špatnými úmysly. 

Tato obvinění ale soudce londýnského vrchního soudu označil za příliš obecná, nedostatečně prezentovaná nebo irelevantní pro jádro soudního řízení. V hlavním líčení, jehož termín zatím není znám, by měl soud rozhodnout, zda bylo zveřejnění obsahu dopisu ve veřejném zájmu či nikoli.

Vévodkyně ze Sussexu se na soud obrátila poté, co list zveřejnil mimo jiné úryvky z jejího soukromého ručně psaného dopisu otci Thomasovi Markleovi, se kterým nemá dobré vztahy. Obžaloba se týká pěti článků zveřejněných v únoru 2019 - dva otiskl Mail on Sunday a tři vyšly na webu MailOnline. Médiu dopis předal sám Markle.

Princ Harry a jeho manželka Meghan měli potíže s bulvárem opakovaně a neblahé zkušenosti s ním prodělala královská rodina ještě dříve. 

Loading...

Témata:

Meghan Markle | soudy | královská rodina (gbr) | stars24.cz

Vstoupit do diskuse