Všudypřítomná reklama na instagramových profilech Rytmuse a jeho manželky Jasminy už jejich fanouškům pije krev. Propagace nejrůznějších věcí na sociálních sítích ale nebere konce, svědčí o tom příspěvky z minulého týdne. Co lidé slovenskému páru vzkazují?
Z Rytmuse a jeho manželky Jasminy se po nedávném narození synka Sanela stali přeborníci v propagaci. Někteří příznivci hvězdného slovenského páru to chápou, jiní rudnou vzteky. Další díl tohoto příběhu napsali rapper a moderátorka v minulém týdnu.
„Jdu se Vám svěřit trošku. Jedna z věcí, kterých jsem se na mateřství bála, bylo přebalování. Ano, čteš dobře. Když se můj synovec po… a sestra chtěla, ať ho přebalím, řekla jsem jí ‚ne ne, zachraň si chlapce, ať z něho neudělám mumii.‛ Protože tak to bylo.“ Touto vtipnou příhodou uvedla Jasmina reklamu na plenky, která se objevila na jejím profilu.
Upřímné reakce na sebe nenechaly dlouho čekat. „Dobré zoufalství, to už jste tak na peníze, že berete každou blbost?“ ptala se Jasminy jedna z diskutujících. „Být matkou je evidentně nejlepší způsob, jak si na Instagramu vydělat,“ učinil objev další člověk. Takoví lidé si mohli přisadit také na Rytmusově profilu.
Zobrazit příspěvek na InstagramuTam se totiž objevila další fotka pyšných rodičů s malým Sanelem, na které ovšem už tradičně nechyběl vodoznak lákající na rapperův koncert. „Vodoznak je pro nefanoušky, kteří by rádi vydělávali na mých fotkách a dělali si čtenost,“ vysvětluje Rytmus.
Takhle to probíhá už více než dva týdny, od chvíle co malý chlapec přišel na svět. Sanel se narodil 26. července v porodnice jedné z nejprestižnějších bratislavských soukromých klinik. Účet za porod údajně činil neuvěřitelných 3200 eur.