Porod se prodražil, a tak je hned potřeba zase začít vydělávat. Zhruba tak by se dalo vysvětlit chování novopečených rodičů Rytmuse a Jasminy Alagič. Z prvorozeného syna Sanela totiž udělali reklamu.
V pátek po poledni přišel na jedné z prestižních bratislavských soukromých klinik na svět syn Rytmuse a jeho manželky Jasminy Sanel a hrdí rodiče se hned ocitli pod záplavou gratulací fanoušků. Řadu příznivců ovšem svých chováním šokovali, lidé se nestačili divit především tomu, co dělá rapper.
Rytmus totiž veškeré fotografie a záběry prvorozeného syna překrývá propagačními nápisy, které jeho fanoušky láká na záříjový megakoncert v Trnavě. Někteří příznivci chápou, že jde o jakousi ochrannou známku, jiní ovšem nevěřícně kroutí hlavou.
Zobrazit příspěvek na InstagramuOriginálně na to zareagoval český stand-up komik Michal Kavalčík, který fotografii s vlastním synem překryl pozvánkou na velkou charitativní akci ve Velkých Losinách. „Prej teď frčí tohle PROMO,“ okomentoval svůj vtípek.
Jasmina zase nezapomněla na svém instagramovém profilu propagovat kolekci těhotenského oblečení, na jejímž návrhu se podílela. „Já se už nemůžu dočkat, kdy si konečně obléknu tento můj milovaný komplet. Budu se opakovat, ale věci, které jsme pro Vás připravili jsou mega pohodlné, a to nejen pro těhotné,“ napsala novopečená maminka.
Svým způsobem ale není divu, že se oba hned snaží udělat z porodu návratnou investici. Podle informací slovenských médií za něj totiž na účet jedné z bratislavských soukromých klinik poslali 3200 eur, což dělá v přepočtu asi 82 tisíc korun.
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?