Moderátorka a manželka Rytmuse Jasmina Alagič má ke svým fanouškům svérázný postoj. Na sociálních sítích je masíruje jednou reklamou za druhou a prakticky nic jiného už jim ani nenabízí. Je přitom známo, že mnoho uživatelů sociálních sítí reklamu rozeznat nedokáže.

Je známo, že s reklamou na sociální síti je trochu potíž. Ač by z morálního hlediska měla být označena jako komerční příspěvek, dělá to tak jen málokdo. Nelze se proto divit výsledkům průzkumu Open Influnce, který zjistil, že 40 procent uživatelů Facebooku a Instagramu vědomě reklamu na produkt nebo značku nevnímají.

Jednoduše řečeno téměř polovinu lidí nenapadne, že by příspěvek oblíbené celebrity ve skutečnosti mohl být reklamou. Zarážející ale je, že 38 procent lidí si na základě takového příspěvku propagovaný produkt zakoupí. A to se celebritám rozhodně hodí.

Jednou z nich je očividně i Jasmina Alagič. Její poslední příspěvky na Instagramu jsou totiž prakticky pouze reklama. V jedné například propaguje značku telefonu, před níž varují české i zahraniční úřady a která před sebou z hlediska funkčnosti aplikací nemá příliš jistou budoucnost.

V dalším příspěvku fanouškům prozradila, že se po měsíci vydala na místo, kde měla svatbu s Rytmusem. Kromě toho, že fotografie opět odkazuje na značku telefonu, nezapomněla Jasmina zpropagovat jak ono místo, tak i boty, které měla na sobě.

Aby toho nebylo málo, i další příspěvek je prakticky jen reklama. Jde o soutěž na úložné boxy. Jasmina tak svými fanoušky vytírá podlahu a masíruje je jednou reklamou za druhou!

Témata:

Jasmina Alagič | stars24.cz

Vstoupit do diskuse