Novomanželé Rytmus a Jasmina Alagič zase jednou ukázali, že nejsou žádní troškaři. Jejich svatební video vyrobila profesionální televizní produkce, přesto k němu mají fanoušci spoustu výhrad. Byla to vůbec svatba?
Měsíc po pohádkové svatbě ukázali Jasmina Alagič a Rytmus zákulisí obřadu v dokumentu, který odvysílala Fashion TV, někdejší zaměstnavatel balkánské krásky. Téměř hodinový film se tváří jako návod na dokonalou svatbu, ostatně rapperova manželka jej označila za „wedding fashion guide“. Jenže se to asi nepodařilo podle představ.
Hlavně fanoušci totiž novomanželům nastavili zrcadlo. „56 minutové video o tom, jak jsem chudá,“ směje se jedna z uživatelek, zatímco další se rádi dozvěděli, jak může obřad vypadat, když lidé nemusí řešit finance. Podobně shovívavých hodnocení však není moc.
„To není svatba, ale hodinová reklama na různé firmy,“ spražil Rytmuse a Jasminu jeden z diváků. „Jedno u nich obdivuji, jak se umí prodat. Je to skutečně poklona, protože tu nejde o talent, velké činy atd. Jednoduše se umí prodat. Firmy jim za reklamu svatbu zasponzorovali, pohoda, jsou šikovní,“ vzkazuje další.
Takové názory pravděpodobně nejsou daleko od pravdy, však se stačí podívat na jejich instagramové profily, kde je reklama a product placement všudypřítomný. Rytmus a Jasmina zkrátka nemají důvod lukrativní nabídky odmítat.
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?