Značka Meghan Markle s názvem American Riviera Orchard čelí od svého vzniku problémům. Vévodkyně ze Sussexu totiž stále nemůže najít vhodného člověka, který by projekt vedl.
Třiačtyřicetiletá vévodkyně v březnu oznámila, že plánuje spuštění vlastní značky. Po šesti měsících však stále není jasné, kdy přesně k uvedení na trh dojde a jaké konkrétní produkty bude nabízet, informovala americká média.
Podle nejmenovaného zdroje spočívá hlavní problém v tom, že Meghan zatím nenašla vhodného šéfa projektu. „Čísla nelžou – skutečnost, že z projektu odešlo téměř 20 zaměstnanců, hovoří sama za sebe,“ sdělil zdroj magazínu Closer. Dodal také, že spolupráce s Harrym a Meghan je velmi náročná.
Ačkoliv produkty ještě nejsou v prodeji, Meghan v dubnu rozeslala vzorky jahodových džemů některým celebritám. Kromě toho poslala také psí pamlsky a naznačila, že v její kolekci bude zahrnuto i růžové víno.
Podle oficiálních dokumentů se očekává, že Meghan bude prodávat kuchyňské potřeby, džemy, marmelády a pomazánky.
Témata: Meghan Markle