
Kim Kardashian, spoluzakladatelka a hlavní kreativní ředitelka značky SKIMS, nedávno oznámila významné partnerství s gigantem sportovního oblečení Nike. Tato spolupráce, nazvaná NikeSKIMS, má za cíl vytvořit novou řadu dámského sportovního oblečení, obuvi a doplňků, které budou navrženy tak, aby podporovaly sport a pohyb pro všechny ženy.
První kolekce je plánována na jaro 2025 ve Spojených státech s globálním uvedením v roce 2026. Toto partnerství představuje první případ, kdy Nike spojila síly s externím partnerem k vytvoření zcela nové značky, což zdůrazňuje snahu obou společností inovovat a oslovit širší publikum, informuje server Daily Mail.
Reakce na toto oznámení však nebyly pouze pozitivní. Kanye West, bývalý manžel Kim Kardashian a známý hudebník a módní návrhář, vyjádřil své nespokojení s touto spoluprací. West, který v minulosti úzce spolupracoval s Nike na své vlastní řadě obuvi Yeezy, měl s touto společností komplikovaný vztah, který nakonec vedl k ukončení jejich partnerství. Jeho negativní reakce na spolupráci Nike a SKIMS může pramenit z osobních zkušeností s Nike a možného pocitu, že jeho bývalá manželka vstupuje do sféry, ve které měl dříve významný vliv.
Čtěte také

Navzdory Westovým výhradám se očekává, že partnerství mezi SKIMS a Nike bude pro obě společnosti přínosné. Nike, která čelí rostoucí konkurenci ze strany značek jako Lululemon a Alo, si od této spolupráce slibuje posílení své pozice na trhu dámského sportovního oblečení. SKIMS, známá svým inovativním přístupem k tvarovacímu prádlu a loungewearu, získala od svého založení v roce 2019 značnou popularitu a je oceněna na 4 miliardy dolarů. Spojení těchto dvou značek by mohlo přinést revoluci v oblasti dámského sportovního oblečení tím, že nabídne produkty, které jsou nejen funkční, ale také stylové a inkluzivní.
Fanoušci a odborníci z módního průmyslu s napětím očekávají, jak se tato spolupráce vyvine a jaké produkty z ní vzejdou. Zatímco někteří vyjadřují nadšení z kombinace sportovní funkčnosti Nike a módního vkusu SKIMS, jiní jsou zvědaví, jak se bude situace vyvíjet mezi Kim Kardashian a Kanyem Westem v souvislosti s tímto partnerstvím. Bez ohledu na osobní neshody je však jasné, že NikeSKIMS má potenciál stát se významným hráčem na trhu dámského sportovního oblečení a přinést nové standardy v oblasti designu a funkčnosti.
Témata: Kim Kardashian Kanye West