Kanye West během Super Bowlu LIX překvapil minimalistickou reklamou natočenou na iPhone v zubařském křesle. Ve třicetisekundovém spotu žertoval, že všechny peníze na reklamu utratil za nové zuby. Následně vyzval diváky k návštěvě jeho webu Yeezy.
Tento krok vyvolal smíšené reakce. Někteří fanoušci ocenili jeho kreativitu a schopnost upoutat pozornost i s minimálními prostředky, zatímco jiní kritizovali nedostatek profesionality a považovali reklamu za nevhodnou pro tak prestižní událost, jakou je Super Bowl. Navíc se objevily spekulace, že prostředí zubařské ordinace může odkazovat na nedávné kontroverze spojené s Westovým osobním životem a jeho bývalým personálem, informuje server Variety.
Tato reklama přichází v době, kdy Kanye čelí kritice za své nedávné antisemitské výroky a kontroverzní chování na sociálních sítích. Nedávno například propagoval tričko s hákovým křížem na svém webu, což vyvolalo pobouření veřejnosti i organizací bojujících proti nenávisti. Jeho účet na platformě X (dříve Twitter) byl označen jako nevhodný pro práci (NSFW) a následně deaktivován po sérii urážlivých příspěvků.
Čtěte také
Navzdory těmto kontroverzím Kanye pokračuje ve svých neobvyklých marketingových strategiích. Jeho rozhodnutí investovat do drahého reklamního prostoru během Super Bowlu a zároveň natočit reklamu s minimálními náklady může být vnímáno jako pokus o upoutání pozornosti a vyvolání diskuse. Zda tato taktika posílí nebo poškodí jeho značku Yeezy, ukáže až čas.
Témata: Kanye West