Duo George Clooney a Rande Gerber, známé především jako zakladatelé tequily Casamigos, připravuje další společný podnik. Podle informací z blízkých zdrojů pracují na nové značce nealkoholického piva. Tento nový projekt, do kterého se zapojuje i jejich obchodní partner Mike Meldman, by měl být spuštěn na trh v březnu následujícího roku. Zpráva přichází poté, co trojice v roce 2017 prodala svou úspěšnou tequilovou společnost společnosti Diageo za úctyhodnou sumu jedné miliardy dolarů.
Zdá se, že nově připravovaný nealkoholický nápoj má podobný příběh vzniku jako Casamigos, která vznikla v době, kdy byli Clooney a Gerber sousedy v Mexiku a měli vedle sebe svá tamní sídla. Přátelé jsou také známí svými společnými motocyklovými výlety, které podnikají po Mexiku, Španělsku a dalších destinacích. Společnost Casamigos je rovněž proslulá pořádáním jedné z nejvíce hvězdných hollywoodských halloweenských party.
O chystaném projektu se údajně šíří prohlášení, které naznačuje, že "Rande, George a Mike nezmizeli do důchodu – opřeli se do života, který vždy žili." Dále se dodává, že mezi motocyklovými výlety a pozdními nočními rozhovory potichu tvořili něco nového. Jedná se o nealkoholické pivo, které je stvořeno pro skutečné přátele, skutečnými přáteli, a dává svobodu probudit se připravený na vše, co přijde.
Clooney nedávno v jednom rozhovoru hovořil o tom, že byl během svého účinkování na Broadwayi abstinent. Nicméně přiznal, že se "zbil" v noci udílení cen Tony, kdy prohrál. Řekl, že přišel domů se svou manželkou Amal a jen se smál, když si uvědomil, že v jedinou noc dohnal veškerou svou předchozí abstinenci. Následující den mu prý bylo celý den nevolno, což bylo podle něj k popukání, a připadal si opilý jako středoškolák, zkrátka "hloupě opilý".
Přesto herecká hvězda po dobu šesti měsíců, kdy zkoušel a hrál ve hře, prý téměř nepozřel ani kapku alkoholu. Magazín Esquire uvedl, že alkohol ovlivňuje hlas a spánek, a Clooney k tomu prý přistupoval jako ke sportovnímu výkonu. List The Post dříve informoval, že prodeje nealkoholického piva, vína a lihovin vzrostly v USA za poslední rok o 26 procent a překročily hranici 800 milionů dolarů.
Popularita nealkoholických nápojů se projevila i na největších sportovních událostech. V roce 2023 se Heineken 0.0 stal historicky prvním nealkoholickým pivem, které odvysílalo reklamu během Super Bowlu. Letos se v reklamě na Michelob Ultra během přenosu objevilo i pivo Michelob Ultra Zero. Za průměrný třicetisekundový spot během této události se přitom platí údajně kolem osmi milionů dolarů. Bude zajímavé sledovat, s čím Clooney a Gerber nakonec přijdou.
Témata: George Clooney
George Clooney se minul povoláním: Bude vyrábět pivo!
Kim Kardashian: Nové informace o mozkovém aneurysma!