Pořádně nazlobený se z dovolené na severu Afriky vrátil slavný houslista Pavel Šporcl. S rodinou si ji totiž představovali úplně jinak. Co všechno bylo na zájezdu špatně?
Šporcl na úvod poznamenal, že dosud fanouškům posílal fotky a pozitivní pozdravy, ačkoliv to uvnitř něj pořád vřelo. "Náš zájezd nebyl v žádném případě idylický, naopak," konstatoval a zmínil zklamání z kvality, hygieny i přístupu cestovní kanceláře.
S manželkou Bárou Kodetovou a třemi dcerami si chtěli dopřát klidnou dovolenou u moře v Maroku, kde byli před lety a moc se jim líbilo. Cesta proběhla bez potíží, ty ale přišly v pětihvězdičkovém hotelu. "O pět hvězdiček se ani neotřel," zhodnotil vše vážený hudebník.
"Dal bych mu tak tři, ale i to je v některých ohledech moc. Mám popsanou celou stránku A4 věcí, které byly špatně. Od nefungující wifi, přes špínu na pokoji a v restauraci, hlasité a neustále jezdící skútry na hotelové pláži. Polovina Čechů z naší skupiny, včetně nás, dostala po pár dnech průjem z neumytých sklenic nebo špatně uvařeného jídla," popsal.
Po čtyřech dnech šla Kodetová na recepci o něco požádat, což se podle Šporcla dělo v průběhu pobytu opakovaně. Tehdy se ale dostala do křížku s hotelovým manažerem, kterého upozornila na pravděpodobný problém s kvalitou jídla a čistotou.
"Osočil se na ní a začal ji dehonestovat, křičet o respektu a opakoval, že jsme v Maroku a na vše si musíme zvyknout. Prý se přejídáme a proto máme všichni žaludeční problémy. Dokonce na ni posílal policii a vyhazoval nás z hotelu," prozradil houslista, který si s ním poté sám šel promluvit.
"Důrazně jsem se zastal své ženy a jasně řekl, že si něco takového na dámu a klientku nemůže dovolit. Na to mi odpověděl, že je mu to jedno, že to je naše tvrzení, že on je zde šéf a ať klidně napíšu na hlavní ústředí a majitelům Iberostaru. Neskutečná arogance," podotkl.
Řešení nenašel ani s cestovní kanceláří, která nabídla okamžitý návrat do Prahy nebo přesun do jiného hotelu stejné kvality. K incidentu s manažerem se navíc postavili tak, že je to tvrzení proti tvrzení, a tak by všichni měli dělat, že se nic nestalo.
Šporcl napsal, že na dovolené ještě něco takového nezažil, ať už jde o chování hotelového manažera nebo jednání cestovní kanceláře. Po té bude podle svých slov žádat vrácení peněz. "Jsme z toho všeho velmi zklamaní a frustrovaní. Ale i když se tento zájezd opravdu nepovedl, jsem člověk pozitivně myslící a vždy najdu i světlé stránky," dodal.
Témata: Pavel Šporcl