Zpěvačka a herečka Berenika Kohoutová se v rámci kampaně streamovací služby Spotify objevila na obří reklamní obrazovce na proslulém newyorském náměstí Times Square.

Spotify od letošního jara vydává playlist nazvaný EQUAL, jehož cílem je podpořit rovné příležitosti v hudebním průmyslu. Svou iniciativu a jednotlivé umělkyně pak propaguje na jedné z nejznámějších reklamních ploch na světě. V minulých měsících se na Times Square objevily rovněž zpěvačky Ewa Farna, Beata Hlavenková či například dcera Lenky Filipové, jež vystupuje pod jménem Lenny.

"Tak se to fakt stalo a byla jsem obrovská na Times Square," napsala Kohoutová na svém facebookovém profilu. Iniciativa společnosti Spotify podle ní slouží k tomu, aby ženám v hudebním průmyslu dodala sebevědomí "co se týče komunikace s producentama, s těma labelema, kde to většinou říděj chlapi".

Kohoutová se objevila se svou skladbou Tři tečky v prosincovém vydání světového playlistu EQUAL, na němž se pravidelně objevují zpěvačky z 50 zemí světa od Japonska přes Argentinu po Malajsii. Společnost k tomu ve 35 zemích, včetně Česka a Slovenska, vydává lokalizované playlisty s místními ženskými interpretkami.

Témata:

Berenika Kohoutová | stars24.cz

Vstoupit do diskuse