Herečka Andrea Růžičková (36) pořádně zuří! Někdo totiž zneužil její upravenou fotografii z instagramu k reklamě. V tu chvíli se projevila její "východňárská nátura" a nebrala si servítky!
Když Andrea Růžičková, za svobodna Kerestešová, zveřejnila na sociálních sítích snímek, na kterém popisuje, jak museli čistit vodu z jejich studny a jak si ji teď celá rodina užívá.
Jenže fotku, na které sedí u stolu a před sebou má karafu s vodou s pomerančem, někdo upravil. Díky drobnému zásahu to vypadalo, že herečka slovenského původu, která se proslavila díky seriálům Vyprávěj nebo Ordinace v růžové zahradě 2, propaguje přípravek na hubnutí.
Na ukradnou fotku ji upozornili fanoušci na instagramu. „Zdravím. Asi byste měla vědět, že tato fotka byla použita do reklamy...předpokládám ze neprávem,“ varovala jedna z hereččiných followerek.
U upraveného snímku se uvádí, že „hmotnost klesla z 98 na 48, pijte pouze ráno“. Růžičková ovšem ihned dodala, že je to lež a fake. „Pozor, pozor, je to podvod,“ zuří herečka, podle které to nebylo poprvé, co ji někdo v klamavé reklamě využil. „Nehubnu a nepoužívám žádné prostředky k tomu, abych zhubla,“ zdůraznila. „Jsem se rozčílila, až se mi mláďátko vzbudilo,“ přiznala Andrea.
Rozhodla se, že věc nenechá jen tak být. „Je to velmi těžký boj, protože pachatel je neznámý a odkaz na stránku je zahraniční,“ vysvětlila v instastories Růžičková. Do boje proti podvodníkům by ráda zapojila i své fanoušky.
Vyzvala je, aby podobné reklamy s její osobou nahlašovali jako podvodné. Zároveň vyzvala ty, kteří se už klamavými reklamami nechali napálit a přípravek si koupili, aby se jí ozvali. Shromážděné důkazy pak má v úmyslu přeposlat právničce, která by se pokusila podat žalobu.
Sama Růžičková se sice reklamní spolupráci nebrání a na jejím profilu se objevují firmy, se kterými spolupracuje jako influencerka, vždy prý ale jde o prověřené výrobky. „Veškerá reklama, kterou tu dělám, je reklama, která nelže. Protože mám svobodnou volbu odprezentovat to tak, jak to cítím, vidím, vnímám. A zároveň mám svobodnou volbu dělat reklamu jenom na to, co uznám za vhodné. Takto to je,“ zdůraznila.