Leoš Mareš j jeden z nejvýraznějších influencerů v Česku. Na sociální síti Instagram dosáhl dokonce prvního milionu sledujících! Kvůli koronaviru ale zároveň o velkou část příjmů přišel.
"Obchodně to je pro mě další level. Je to status, podobně jako když se někdo dostane do miliardářského žebříčku," řekl Mareš časopisu Forbes s tím, že ze svého Instagramu chce udělat seriózní obchodní platformu pro komerční spolupráce.
"Jsem obchodník, živím se tak celý život. Už mám klientům co nabídnout a milion sledujících mi v tomhle směru určitě ještě pomůže to celé posunout dál,"dodal.
Časopis připomíná, že Mareš jako jeden z prvních v Česku rozjel na Instagramu reklamní formát naplno a ve feedu měl skoro stejně reklamních příspěvků jako těch civilních. To ale v roce 2018 změnil a svůj ceník zdražil.
Předloni Forbes odhadl moderátorův celkový roční obrat na 90 milionů korun. Teď je to ale kvůli koronaviru úplně jinak a Marešovy příjmy se podle časopisu oproti normálu propadly o 80 procent. Není co moderovat a letošní koncerty byly přesunuty na příští rok. I přesto mu ale vliv zůstává.
"Leoš je jedna z největších televizních a moderátorských celebrit, která velmi brzy pochopila, že sociální sítě a konkrétně Instagram jsou neuvěřitelně mocný nástroj. Proto se z celebrity stal zároveň i největším social media influencerem v Česku a gratuluji mu k tomuto milníku," řekl časopisu Jan Řežáb, zakladatel společnosti Socialbakers.
Témata: Leoš Mareš
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?