Moderátor Libor Bouček je v Česku populární. Na sociálních sítích ho sleduje přes 70 tisíc lidí. On se ale rozhodl, že toho nezneužije!
Není tajemstvím, že mnoho celebrit své profily na sociálních sítích zpeněží. U některých je po čase problém poznat, jestli je příspěvek jejich nebo komerční, a některé celebrity už dokonce pomalu ani nic jiného než reklamu nezveřejňují.
To je například případ Jsaminy Alagič, slovenské moderátorky a manželky rappera Rytmuse. Leoš Mareš naopak otevřeně přiznává, že si za každou reklamu na Instagramu účtuje rovných čtyři sta tisíc korun.
Libor Bouček ale v jejich stopách nepůjde. "Živý přenos je super. My se potkáme, pokecáme si a to, že to někoho zajímá, že se nám tam kontinuálně drží 450 lidí, mi přijde úplně bezvadné. Ale že bych teď řekl: 'A mimochodem, zapomněl jsem vám říct, že tahle tužka je úplně skvělá a umím s ní psát na papír i zeď. Kdybyste chtěli, popojeďte prstem nahoru, tahle tužka tam bude pro vás, a když zadáte heslo Liborova tužka, dostanete deset procent slevu,' to mi přijde úplně bizarní. Instagram je nějaká osobní zpověď a dělat z ní byznys je takové zvláštní," přiznal podle Sedmičky.
"Mně se to nelíbí a přijde mi hrozně divné, že to lidé dělají. Nelíbí se to mně, protože já to nedělám, i když u těch lidí to respektuju, chápu a každý se živíme, jak dokážeme," dodal.
Témata: Libor Bouček
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?