Nejoblíbenějšími herci v televizních reklamách byli v prvním pololetí Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček ze spotů Air Bank. První a druhou příčku obsadili i loni. Bronzová příčka patří Ondřeji Vetchému, který se v prvním pololetí objevil ve dvou reklamních spotech. Vyplývá to z výzkumu společnosti Nielsen Admosphere na vzorku pěti tisíc respondentů.
Vetchý se stal tváří národního dopravce České dráhy a zároveň hraje v novém komunikačním konceptu společnosti Vodafone.
Pomyslnou bramborovou medaili získal Hynek Čermák, který je tváří pivovaru Staropramen a při příležitosti Mistrovství světa v ledním hokeji se objevil v reklamě sázkové kanceláře Tipsport.
Pětici uzavírá Simona Babčáková, která se synem Albertem hraje v reklamní kampani pro řetězec supermarketů stejného jména.
Za první pololetí letošního roku se v české televizní reklamě objevila téměř padesátka osobností známých z veřejného života. Nadpoloviční většinu tvořili muži.
Celková hodnota všech reklamních sdělení na televizní obrazovce přesáhla 27 miliard. Podíl reklamních kampaní se známými osobnostmi se blíží devíti procentům, tedy 2,5 miliardy Kč.
Témata: Ondřej Vetchý Tomáš Jeřábek Reklamy
Polibek, který šokoval: Ana de Armas nachází štěstí po Benovi Affleckovi
Vzorný pacient Josef Zíma: Jak to s ním vypadá po amputaci nohy?
Sebastian to s usmířením nedomyslel? Policie musí ctít zákon!