Topmodelka Karolína Kurková v posledních dnech poznává, jak škodolibí dokážou Češi být. Dávají jí totiž patřičně najevo, že jim leze na nervy reklama na módní obchod, ve které má Kurková hlavní roli.
Návrat do povědomí českých občanů se topmodelce Karolíně Kurkové moc nedaří. Češi totiž i na ženě, kterou živí její dokonalé tělo, dokážou najít chyby a nedělá jim problém jí to dát patřičně najevo na sociálních sítích.
Jak už jsme vás informovali, řadu lidí pobouřilo její angažmá v reklamní kampani na internetový obchod s módou, kde se děčínská rodačka prochází po různých místech Prahy a upozorňuje na sebe podivnou výslovností slov v mateřském jazyce, která se dá bez větších pochyb připodobnit k šišlání.
Některé lidi dokonce pobuřuje víc než jedna legendární reklamní postavička. „Ta mi leze na nervy víc než Alzák,“ napsal jeden z diskutujících pod reklamu, přičemž poukazoval na zeleného mimozemšťana, který už roky láká Čechy k nákupu elektroniky.
Zmíněný komentář si vysloužil více pozitivních reakcí než samotná reklama, ovšem v branži platí, že i špatná reklama je reklama. Nedá se navíc vyloučit, že šlo o záměr tvůrců, kterým muselo být dopředu jasné, že jejich spot rozhodně neupadne do zapomnění.
Shodou okolností se Kurková, z jejíž výslovnosti si svého času utahoval i moderátor Jan Kraus, v tomto týdnu ujala moderování jednoho galavečeru v Praze. Naštěstí pro ní (a možná i pro přítomné hosty) však šlo o globální akci, na které bylo třeba používat angličtinu. Však se nedávno nechala slyšet, že česky umí lépe i její syn.
Témata: Karolína Kurková
Polibek, který šokoval: Ana de Armas nachází štěstí po Benovi Affleckovi
Vzorný pacient Josef Zíma: Jak to s ním vypadá po amputaci nohy?
Sebastian to s usmířením nedomyslel? Policie musí ctít zákon!