V Česku se během pandemie dařilo dovážkovým službám s potravinami, mezi lídry v tomto oboru patří společnost Rohlík, která se však o uplynulém víkendu stala terčem kritiky. Proč?
Rohlík to ostatně sám naznačil v jednom z facebookových příspěvků. "Včera se na Facebooku a jiných sociálních sítích rozpoutala diskuze ohledně nového způsobu odměňování kurýrů," stojí v něm napsáno.
Společnost uvedla, že právě kurýři ji dělají tím, čím je. Zákazníky proto mimo jiné vyzvala, aby se neváhali obrátit na příslušné osoby s případnými dalšími dotazy.
Firma měla pracovníkům oznámit změny v odměňování v pátek. Nově má být část odměny navázána na jejich výkon, konkrétně budou důležité aspekty jako kvality doručení potravin, chování za volantem a spokojenost zákazníků.
Pro nejvyšší odměnu bude dle dostupných informací muset kurýr dosáhnout alespoň zákaznického hodnocení 4,78 z 5.