Český internet se v posledních hodinách bavil na účet pořadu, který je určen především ženám v domácnosti. Přesto tentokrát dokázal zaujmout široké masy. Stačila k tomu nepovedená grafická prezentace.

Pořad Sama doma patří k programovým stálicím České televize, běží ve všední dny po poledni. Včera ovšem zaujal kromě televizních divaček i uživatele sociálních sítí.

Lidé si totiž všimli nevydařené grafiky, kdy se podle řádkování mohlo zdát, že se relace jmenuje spíše Sado mama a je tedy nejspíš o něčem jiném. Téma to bylo pro český Twitter či Instagram.

ČT pochopitelně musela reagovat, učinila tak dnes dopoledne. "Děkujeme za dotazy i podněty k vzniku nového formátu. Chápeme… Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo," uvedla televize v prohlášení na twitteru.

Diváky, kteří se těšili na nový pořad s poněkud odlišnou tématikou, se na Kavčích horách rozhodli zklamat. "Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma," dodala ČT. 

Témata:

Sama doma | Česká televize | stars24.cz

Vstoupit do diskuse