Prodejci napříč obory i letos připravily fiktivní aprílové nabídky. Tradičně v nich reagují na aktuální společenské dění. Slevomat například nabídnul setkání v Praze s britským princem Harrym a jeho manželkou Meghan.
Na portálu Slevomat lidé našli k zakoupení poukaz za 1999 korun, zlevněný z 19.999 korun, na soukromou schůzku s Harrym a Meghan. Po kliknutí na tlačítko koupit, se zobrazilo okno se sdělením, že se jedná o apríl.
Podle ředitele Slevomatu Ladislava Veselého je aprílový žert stálicí mezi nabídkami. "Z dlouhodobého hlediska je to jedna z věcí, která pomáhá budovat vztah se zákazníky. V minulosti se nám takto podařilo prodávat fiktivní sklepy v tehdy stále nedokončeném tunelu Blanka, což mělo obrovskou odezvu. I díky tomu máme fanoušky, kteří čekají, s jakým vtipem přijdeme další rok," řekl.
Doplnil, že humor ve vztahu se zákazníky může být "dvousečná zbraň" a je s ním nakládat obezřetně.
Témata: Meghan Markle Princ Harry