Stát připravuje propagační kampaň, kterou chce zvýšit povědomí motoristů o elektronické dálniční známce. Elektronické dálniční známky začaly platit na začátku roku a ačkoliv jde o zásadní změnu, zastínila ji krize kolem koronaviru.

Spuštění systému elektronických známek zůstalo podle ministerstva dopravy ve stínu současné epidemiologické krize, resort proto spouští kampaň, kterou chce zvýšit informovanost motoristů o novém systému.

Spoty a inzerce v médiích mají mířit na všechny řidiče, i na motoristy starší 50 let. Ministerstvo tak chce odbourat nedůvěru některých lidí z internetového prodeje. Reklama bude proto zdůrazňovat výhody nového systému.

Elektronické známky nahradily dosavadní papírové kupony, které se už neprodávají. Vázány jsou na registrační značky vozidel a řidiči už nemusí lepit známky na přední skla.

Stát spustil systém pro prodej nových dálničních známek 1. prosince a do konce roku si řidiči pořídili přes 140.000 dálničních elektronických známek.

Témata:

dálniční známky | stars24.cz

Vstoupit do diskuse