Zásilkovna 31. ledna ukončí spolupráci s Českou poštou. Důvodem je nespokojenost s kvalitou služeb České pošty a její neustálé zvyšování jejích cen.
"Je mi velmi líto, že Česká pošta nevnímala Zásilkovnu jako partnera, který jí dlouhodobě pomáhá a je vstřícný ke spolupráci stejně jako fungují státní a komerční firmy v oblasti logistiky v zahraničí. Pošta neustále zvyšovala ceny, které neodpovídaly objemu podaných zásilek a v důsledku tohoto pravidelného zdražování jsme se dostali do bodu, kdy jsme v podstatě na každé zásilce tratili. Česká pošta nám navíc sdělila, že od ledna 2021 dochází k dalšímu zdražení, čímž bychom se dostali na zcela nepřijatelné podmínky s ohledem na roční počet zásilek, které jsme České poště předávali," uvedla na webu společnosti zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny Simona Kijonková.
Analýza, kterou si Zásilkovna udělala, ukázala "naprosto nevyhovující kvalitu služeb České pošty." Ze statistik vyplynulo, že pošta doručila v uplynulém roce 2020 v režimu následujícího dne po podání jen necelých 15 procent zásilek, které Zásilkovna předala České poště k přepravě na adresu.
"Nespokojení zákazníci se pak právem obraceli na nás, což zásadním způsobem poškozovalo naši pověst spolehlivého a kvalitního logistického partnera. V rámci naší široké sítě výdejních míst jsme i v době před Vánoci oproti tomu doručovali do druhého dne 97 procent zásilek. Ze strany České pošty jsme navíc postrádali proaktivní a partnerský přístup, bylo tomu spíše naopak. Česká pošta ve vánoční sezóně navíc veřejně prezentovala lživé informace poškozující naši značku. V takovémto partnerství nebylo možné dále setrvat, a byli jsme proto nuceni přijmout rozhodnutí o jeho ukončení," dodala Kijonková.
Témata: Zásilkovna Česká pošta
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?