Pavlína z MasterChef: Řetězec začal nabízet její bagetu. Tohle následovalo!

Pavlína Lubojatzky

Autor: Pavel Krejčí, stars24.cz

13. května 2020 10:18 | Aktualizováno: 13. května 2020 20:40

Jedna ze soutěžících v právě probíhající řadě soutěže MasterChef budí velké emoce. Bagetu od Pavlíny začal nabízet jeden známý řetězec, který asi netušil, co bude následovat. Přišla smršť negativních komentářů.

V zatím posledním díle kuchařské soutěže MasterChef zvítězila nepopulární soutěžící Pavlína Lubojatzky ve výzvě o nejlepší bagetu, kterou začal následně nabízet řetězec Bageterie Boulevard. Facebookovou stránku společnosti následně zaplavily vzkazy naštvaných lidí. „Tak na tohle se musím nejdřív vyspat,“ napsala správkyně stránky Daniela.

Jeden pán se třeba zeptal, jestli bude bageta „taky pořád brečet a fňukat“. „Pokud je od Pavlíny, měla by být zalita pravými slzami… Největší slepice v letošním ročníku. Ale je fakt, že mě loni sejřil i Petr, taky jsem si tu bagetu nekoupil už jen proto, že byla od něho. Takže letos dodržím tradici,“ pokračoval.

„Už jen z principu, že to vyhrál člověk, který je protěžovaný kvůli sledovanosti, protože ho všichni nesnáší, si tuto bagetu nedám. A pokud ji budete prodávat, ani k vám na žádnou dobrotu nezajdu. Tuhle výzvu nevyhrál člověk, co má rád kuchyň, vaření. To vyhrál člověk, co o tom jen mele, ale pak brečí kvůli kravinám,“ přisadil si další diskutující.

Správkyně Daniela ale s klidem všem odpovídala, dokonce i osobě, která uvedla, že si „bagetu koupí z principu a hned ji vyhodí do koše. „Jestli můžeme poradit spíš možná poprosit. Věnujte raději peníze na něco prospěšnějšího nebo udělejte bagetou radost někomu, komu se jí právě moc nedostává. Jsme přece lidi,“ odpověděla administrátorka.

Není tedy divu, že jeden z komentářů volal po náležitém finančním ohodnocení dámy, která se ujala krizové komunikace. „Daniela by si zasloužila zvýšení platu,“ stálo v něm.

Témata: Pavlína Lubojatzky