Tuzemský mobilní operátor řeší velký výpadek!

Ilustrační foto

Autor: Pavel Krejčí, stars24.cz

28. května 2020 16:12 | Aktualizováno: 28. května 2020 16:53

Společnost Vodafone se dnes odpoledne potýká s výpadky, které se týkají telefonních hovorů, datových služeb a televize. Operátor to potvrdil na sociální síti Twitter, jeho pracovníci pracují na odstranění potíží.

"Milí zákazníci, aktuálně se můžete setkat s výpadky hovorů, datových služeb a televize. Usilovně pracujeme na tom, abychom potíže co nejrychleji odstranili. Moc se vám omlouváme za případné komplikace, dáme vědět, jakmile budeme mít nové zprávy," uvedl Vodafone na twitteru.

Výpadek podle dostupných informací začal již kolem druhé hodiny odpoledne a týká se i služeb někdejší společnosti UPC, kterou operátor v loňském roce převzal.

Milí zákazníci, aktuálně se můžete setkat s výpadky hovorů, datových služeb a televize. Usilovně pracujeme na tom, abychom potíže co nejrychleji odstranili. Moc se vám omlouváme za případné komplikace, dáme vědět, jakmile budeme mít nové zprávy.

— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) May 28, 2020

Vodafone dále upozorňuje své klienty, že pokud by teď potřebovali volat na tísňovou linku a nedařilo se jim to, mají z telefonu vyndat SIM kartu a volat číslo 112. "Na toto číslo se dovoláte i bez SIM karty, stačí, když jste v dosahu alespoň jedné mobilní sítě," konstatuje operátor.

Podle webu mobilizujeme.cz se Vodafone potýkal s výpadky služeb již během první květnové dekády. Zákazníci si tehdy stěžovali, že se nemohou dovolat, přijímat hovory či posílat SMS. 

Vodafonu loni v Česku stoupl počet mobilních zákazníků na 3,989 milionu a počet přípojek vysokorychlostního internetu na 552.000. Operátor také koncem března spustil vlastní placenou internetovou televizi.

Témata: vodafone mobily